تازه های اخبار تازه های اخبار

مفهوم خدمت به روایت مشتری:

کرونا هم نمی تواند خللی در خدمت رسانی بی نظیر کارکنان بانک مسکن ایجاد کند

یک روز صبح در ابتدای وقت اداری، یکی از مشتریان بانک مسکن با در دست داشتن دو قاب عکس به روابط عمومی مدیریت مراجعه کرد و اصرار به دیدن مدیر استان داشت و وقتی موضوع را از ایشان جویا شدم، خواستار توضیح در حضور مدیر استان شد. به همراه مشتری به دفتر مدیر استان مراجعه کردیم و مشتری بانک اینچنین لب به سخن گشود.

دکتر نبی احسنی هستم، کارشناس ارشد محیط زیست استان کردستان، برای تقدیر از خدمت رسانی بی نظیر رییس و کارکنان شعبه انقلاب سنندج به نزد شما آمده ام.

احسنی همان دو قاب عکس را که حاوی دو لوح تقدیر برای مدیر استان و کارکنان شعبه انقلاب با دوزبان کردی و فارسی بود ، به مدیر استان اهداء کرد و گفت: 13 سال پیش برای اولین بار با کمک بانک مسکن و راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند کارکنان این بانک  صاحب خانه شدم و همیشه خود را مدیون بانک مسکن می دانم و امسال هم دوباره برای تعویض واحد مسکونی خود جهت دریافت مجدد تسهیلات به بانک مراجعه کردم که با مشاوره های جلیل زند سلیمی رییس شعبه انقلاب سنندج توانستم منزل مسکونی خود را به واحدی بزرگتر تبدیل کنم و در مدتی کم توانستم از بانک مسکن تسهیلات دریافت نمایم .

وی به تفاوت خدمت رسانی کارکنان بانک مسکن نسبت به 13 سال پیش اشاره کرد و گفت: 13 سال پیش وقتی به بانک مسکن مراجعه کردم،  خبری از کرونا و مشکلات عدیده ای امروز نبود، ولی یک نکته برایم بسیار ارزشمند و مهم بود. اینکه با وجود این همه مشکلات ، کیفیت خدمت رسانی کارکنان بسیار متفاوت بود، شیوع کرونا همه خدمات را تحت الشعاع خود قرارداده بود، چند نفر از کارکنان درگیر کرونا بودند و پس از بهبودی در شعبه حاضر شده بودند، معاون شعبه پدرش را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده بود ولی با رویی گشاده ، تمامی مراحل تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات را برای من انجام داد.

احسنی در ادامه باز هم از خدمت رسانی بی نظیر کارکنان شعبه انقلاب سنندج یاد می کند و می گوید: بعد از اخذ تسهیلات و ساکن شدن در منزل مسکونی جدید، وقتی من و خانواده ام به یاد آن همه مشکلات شعبه انقلاب و  در مقابلخدمت رسانی صادقانه افتادیم، تصمیم گرفتیم با حضور در مدیریت استان کردستان و اهدای لوح تقدیر با دوزبان کردی و فارسی ، از این همه ایثار و تلاش کارکنان شعبه انقلاب با تمام وجود تقدیر کنیم.

در این نشست صمیمی، جلال الدین سلیمی مدیر استان نیز از قدرشناسی دکتر نبی احسنی تقدیر کرد و گفت: بدون شک سرمایه های اصلی بانک مسکن ، مشتریان ارزشمندی همچون شماست و این قدر شناسی شما ، گامهای ما را در خدمت رسانی استوارتر می کند.

خلاصه ، پس از دیدار با مدیر استان به همراه دکتر نبی احسنی به شعبه انقلاب مراجعه کردیم در راه با احسنی در مورد مفهوم خدمت رسانی هم کلام شدم و هر دو به این نکته ایمان داشتیم که وقتی در شرایط سخت و دشوار باز هم کیفیت ارایه خدمت تغییر نمی کند و مشتری در این شرایط هم از انجام خدمت توسط کارکنان یک سازمان همچون بانک احساس آرامش و رضایت می کند، خدمت مفهوم واقعی خود را عیان می کند. اینکه کارکنان شعبه انقلاب سنندج به عنوان یک وظیفه سازمانی خدمت رسانی واقعی به مشتری را سرلوحه کارخود قرارداده اند ، تنها و تنها نشانه این است که کارکنان ایمان دارند که بانک بدون مشتری هیچ مفهومی ندارد و این مشتری است که می تواند مجموعه ای را به موفقیت برساند.

به شعبه انقلاب رسیدیم و احسنی با اهدای لوح تقدیر از خدمات جلیل زندسلیمی رییس شعبه انقلاب، آرمان جعفری رمشتی معاون شعبه و کارکنان شعبه تقدیر کرد و چه زیبا در متن این لوح نوشت:

«جناب آقای جلال الدین سلیمی

مدیر محترم شعب بانک مسکن استان کردستان

بدینوسیله،  ابتدا از حمابت و پشتیبانی راهگشای جنابعالی بعنوان مدیر شعب استان کردستان و کارکنان مجموعه، درخصوص ارائه انواع خدمات بانکی بویژه وام خرید مسکن، در کمال احترام و اکرام، تشکر و تقدیر بعمل می آید.

سپس مراتب سپاس عمیق خود را خدمت پرسنل زحمت کش شعبه انقلاب شهر سنندج خصوصا رییس شعبه جناب آقای جلیلی زندسلیمی و معاون ایشان آقای آرمان جعفری که صبورانه، با متانت، آگاهانه، با ادب و پاسخگویی شایسته با مراجعین و مشتریان برخورد می نمایند ابراز داشته و بی شک چنین عملکرد درخشانی در دادن تسهیلات برای رونق مسکن از سوی این شعبه مایه مباهات و فخر سرپرستی بانک مسکن استان را فراهم آورده است. لذا از خداوند متعال عمر با عزت و شرافت کاری را برای کارمندان بانک مسکن آرزومنیم.  نبی احسنی و لیلا شمسی مشتریان بانک مسکن»

آخرین بروزرسانی 1399/6/27

مطالب مرتبط مطالب مرتبط