فهرست اخبار فهرست اخبار

سلیمی خطاب به رابطین بازاریابی شعب کردستان:

خلاقیت در ارائه خدمات و تکریم مشتریان محور اصلی تحقق اهداف در تمامی بخشهاست

اولین نشست رابطین بازاریابی مدیریت شعب استان کردستان با حضور مدیر استان ، مسئولین دایره ارتباطات و بازاریابی و رابطین بازاریابی شعب در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان کردستان : جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان با تشریح اهداف تعیین شده و کارنامه ارزیابی عملکرد هر کدام از شعب استان در دو ماهه ابتدای سال 98 بر تحقق اهداف بانک به صورت ماهیانه و توجه رابطین بازاریابی به تمامی بخشها و شاخص های ارزیابی عملکرد تاکید و ابراز داشت: در شرایط کنونی وظیفه، مسئولیت و رسالت رابطین بازارابی فرا تر از جذب منابع بوده و می بایست در بازاریابی و تحقق اهداف در سایر بخشها و شاخصهای ارزیابی عملکرد خصوصا وصول مطالبات ، توسعه بانکدار الکترونیک، صدور ضمانتنامه و پرداخت تسهیلات از محل اوراق نقش خود را بخوبی ایفاء نمایند.

سلیمی به رقابت ناسالم بانکها در پرداخت سود سپردها بعنوان یکی از چالشهای نظام بانکی و بالا رفتن هزینه پول اشاره کرد و گفت: هیچگاه وارد مسابقه مخرب در پرداخت سود بیش از سقف مصوب نخواهیم شد بلکه می بایست با خلاقیت در ارائه خدمات و تکریم و شناسایی نیاز مشتریان و توسعه بانکداری الکترونیک اهداف بانک را در تمامی بخشها خصوصا جذب منابع ارزان قیمت محقق کنیم.

وی به تدوین برنامه مشخص و کاربردی در هریک از بخشها در شعبه بعنوان نقشه راه و برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور همه کارکنان اعم از شرکتی و رسمی در شعب و پی گیری و حرکت در مسیر موفقیت و تحقق اهداف تاکید کرد و تصریح نمود: با برنامه ریزی مدون وکاربردی خصوصا در شاخص هایی که شعب در کارنامه ارزیابی عملکرد سال 97 ضعیف بوده اند و نیز با برگزاری جلسات هفتگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف شعبه می توان زمینه تحقق کامل اهداف و حضور در منطقه سبز ارزیابی عملکرد را فراهم نمود.

مدیر شعب کردستان یکی از دغدغه های بانک را وصول مطالبات بیان نمود و ضمن معرفی طرح گولان بعنوان کمپین وصول مطالبات مدیریت کردستان، گفت: امروز وظطفه همه ما در تمامی ارکان در صف و ستاد، وصول مطالبات بعنوان منابع مالی فریز شده می باشد چرا که با وصول مطالبات می توانیم با برگشت این منابع به بانک و استفاده در چرخه تولید بخش مسکن و حمایت از حرفه ای سازها ، به رونق بخش مسکن و توسعه اقتصادی کشور و استان کمک کنیم.

لازم بذکر است در ادامه این نشست مسئولین دوایر ارتباطات و بازاریابی مدیریت کارنامه ارزیابی هر کدام از شعب را تشریح نموده و رابطین بازاریابی به بیان نظرات ، پسشنهادها و برنامه ریزی ها خود در تحقق اهداف در هریک از بخشها پرداختند.

آخرین بروزرسانی 1398/3/5

مطالب مرتبط مطالب مرتبط