فهرست اخبار فهرست اخبار

سلیمی در نشست رابطین روابط عمومی کردستان:

روابط عمومی کارآمد، محور اصلی توسعه و پیشرفت سازمان است

طی مراسمی در مدیریت شعب استان کردستان از رابطین روابط عمومی شعب استان تقدیر شد و مدیر شعب استان روابط عمومی کارآمد را محور اصلی توسعه و پیشرفت سازمان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان تشکیل کمیته رابطین روابط عمومی در شعب استان کردستان را یک الگوی موفق در حوزه روابط عمومی و ارتباطات عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار موثر در مدیریت کردستان معرفی یکی از همکاران خلاق به عنوان رابط روابط عمومی در  شعب برای انسجام بیشتر در اجرای طرحهای خلاقانه مدیریت است.

وی به کارکردهای روابط عمومی در بانک اشاره کرد و ابراز داشت: مهمترین کارکردهای روابط عمومی در بانک در جهت ارتباطات بسیار اثربخش درون و برون سازمانی است که بسیاری از وظایف این نهاد ارتباطی همچون افکار سنجی، تبلیغات ، اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای را تحت شعاع خود قرار می دهد.

سلیمی همچنین بر نقش روابط عمومی بعنوان مهندسین ارتباطی تاکید کرد و اظهار داشت: امروز روابط عمومی بعنوان مهندسین ارتباطی نقش بسیار مهمی در بازآفرینی فرهنگی، کشف و معرفی ظرفیتهای نیروی انسانی و سازمان و بومی کردن سرمشق های توسعه برای پیشرفت سازمان ایفا می کنند.

مدیر شعب استان کردستان بر تلاش دسته جمعی تمامی ارکان بانک در استان جهت تحقق اهداف مدیریت تاکید کرد و تصریح نمود: سال 1400 سال بسیار مهمی برای همه ما خصوصا رابطین بازاریابی است چراکه با اجرای طرحهای خلاقانه و برقراری ارتباط اثربخش رابطین با کارکنان شعب و مدیریت می توان با تحقق اهداف تعیین شده، جایگاه بانک را در بین شبکه بانکی استان ارتقا داد.

در ادامه این نشست امید راست بین معاون مدیریت نیز به اهمیت جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مدیریت امروز با وجود تنوع بسیار بالا در فعالیتها و وظایف محوله ، بخوبی توانسته است با ارتباطات اثربخش درون سازمانی، موجب حرکت تمامی اراکان شعب و مدیریت بسوی تحقق اهداف شود و این وظیفه شما رابطین روابط عمومی در سال 1400 برای ارتقای جایگاه بانک در استان دو چندان می کند.

راست بین موفقیت تحقق اهداف مدیریت را مرهون تلاش بسیار اثربخش کارکنان شعب عنوان کرد و افزود: بدون شک موفقیت امروز مدیریت کردستان مرهون تلاش کارکنان زحمت کش و خستگی ناپذیر شعب است و روابط عمومی به عنوان یک نیروی محرک انگیزه، در انعکاس تلاشهای کارکنان و انسجام با بخشها و دوایر مدیریت نقش بسیار مهمی داشته است.

لازم بذکر است در ادامه این مراسم لقمان فلاحی روابط عمومی مدیریت کردستان به ارائه گزارشی از فعالیتهای روابط عمومی در سال 99 و نیز تدوین برنامه های این واحد در سال 1400  پرداخت و مدیر شعب استان نیز در پایان این نشست از کارکنان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت و رابطین روابط عمومی شعب با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد.

آخرین بروزرسانی 1400/3/12